Subject: FW: TV liitumine Riigitee 28 kinnistul Iira külas Rapla vallas
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 18:20:04 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Saamel Lembit <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 23, 2025 3:55 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: TV liitumine Riigitee 28 kinnistul Iira külas Rapla vallas

Tere

Läksin lingi loomisega hoogu ja ei pannud enda asju kaasa.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Saamel Lembit
Sent: Thursday, January 23, 2025 3:50 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: TV liitumine Riigitee 28 kinnistul Iira külas Rapla vallas

Tere

Lisasin kaugused ja täiendasin sügavuste osa. Ei hakanud asja keeruliseks 
ajama ja kirjutasin 0,7, aga kinnistutel Juurdepääsutee lõik 170, 
Juurdepääsutee lõik 180 ja 28 Rapla-Märjamaa tee min 1,2 m, mahasõitude alla 
min 1,5 m.

Vanakõrtsu kinnistu omanikuga on projekt kooskõlastatud.

Lisan ka lingi teiste dwg failidega, mis võiks avaneda, kui nad on minu 
joonisega ühises kaustas.

 <https://connectoee-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/lembit_saamel_connecto_ee/Ep737PxUFmVKotfS072Kcm4BrN0ahSvtlsLaNWdI-3FlNQ?e=DSkecZ> 
LC1962 REF failid

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 23, 2025 2:58 PM
To: Saamel Lembit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: TV liitumine Riigitee 28 kinnistul Iira külas Rapla vallas

Heia Lembit

Sain Margusega suheldud, tema andis liitumiskilbi auskohale heakskiidu ja ei 
olnud vastu ka muule lahendusele, aga minult mõned tähelepanekud 
lahendusele:

1.	Ma ei näe kahjuks korralikult CADi joonist, kas sa saaksid ülevaadata ja 
geoaluse/teeprojekti Cadis ka nähtavaks teha, lisa projekti joonisele ka 
viide, mis RB projekti (Parila viadukt) sa aluseks võtsid? Palun lisa 
joonisele ka puurimiskaevikute kaugused olemasolevast riigiteekatte 
servast/nõlva alumisest joonest, et oleks paremini arusaadav. Liitumiskilp 
jääb küll põrkepiirde taha, aga palun lisa ka  liitumiskilbi kaugus 
projekteeritava tee sõidutee äärest (markeeringust).

Minule avaneb selline pilt 😊

2.	Tegemist ei ole küll erakinnisasjale rajatava kaabliga, aga kas 
Vanakõrtsu omanik on teadlik, et aiast seespoolt hakkab kaabel kulgema?

3.	Seletuskirjas teemal kaabli kulgemisel sügavuste ja kaitsetorude osa 
puudu? Palun lisa ka seletuskirja riigiteemaal kaabli kulgemisel sügavuste 
ja kaitsetorude tugevuste osa ja mis tehnoloogiat kaustatakse, puurimine, 
avatud kaevik. Mahasõidul peaks olema sügavus 1,5m, mujal teemaal oleks 1,2m 
OK. Haljasalal võiks pigem olla min 1,0m. Ilmselgelt tuleb ettenäha hiljem 
kaabli langetamine, sest teekatte alla ei saaks jääda kaabel ainult 0,7 või 
1,0 sügavusele, min oleks 1,5m ning kraavi põhjas ja truubi juures peaks ka 
olema kindlasti sügavus min 1,0m põhjast. Lisa ka liitumiskilbil nr 
seletuskirja.

Esita palun mulle otse korrigeeritud lahendus 😊

Ikka head

Elliko

From: Saamel Lembit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 7, 2025 3:07 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: TV liitumine Riigitee 28 kinnistul Iira külas Rapla vallas

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekti „Tänavavalgustuse liitumine 
elektrivõrguga, 28 Rapla-Märjamaa tee, Iira küla, Rapla vald, Raplamaa; 
LC1962“ asendiplaan.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.